Materiały dla Klienta

Materiały zamieszczone poniżej udostępnione są dla Klientów w formiacie pdf.

Społeczność:

Netpiksel na FacebookuFacebook
Damian HoffmanGoldenline
Damian HoffmanProfeo
Damian HoffmanLinkedIN

Netpiksel Pozycjonowanie
Pozycjonowanie

Co to jest pozycjonowanie?

Oferujemy Tobie skuteczne i sprawdzone narzędzie zwiększania ruchu na firmowej stronie internetowej, czyli pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych.

Dzięki nam Twoja strona internetowa osiągnie lepsze wyniki w wyszukiwarkach (względem wybranych słów kluczowych).

Proces pozycjonowania strony www

Proces pozycjonowania strony w wyszukiwarkach internetowych jest wieloetapowy. Odpowiednia realizacja każdego z kluczowych etapów pozycjonowania pozwala na efektywną kampanię reklamową w wyszukiwarce internetowej.

1. Określenie celów kampanii w Internecie

Etap często pomijany przez inne firmy pozycjonujące. Etap ten decyduje o efektywności całej kampanii w wyszukiwarkach. Określamy dla jakiej grupy docelowej będzie przeznaczona witryna, a także jakie konkretne wymierne efekty ma osiągnąć pozycjonowanie. Może należeć do nich:

  • zwiększenie liczby odwiedzin strony internetowej,
  • zwiększenie liczby nowych użytkowników witryny,
  • budowanie świadomości marki,
  • wzrost liczby potencjalnych klientów.

2. Dobór odpowiednich słów kluczowych

Kolejnym ważnym etapem przy kampanii marketingowej w internecie jest określenie słowa lub słów kluczowych pod jakimi pozycjonowana będzie strona internetowa. Słowo kluczowe jest to wyrażenie, które jest wpisywane przez internautę do wyszukiwarki. To od popularności danego słowa kluczowego - ilości wystąpień w wyszukiwarce Google, zależy cena i długość kampanii w wyszukiwarkach. Przykłady słów kluczowych:

  • kursy szybkiego czytania - ilość wystąpień w wyszukiwarce Google: 249 000
  • meble drewniane - ilość wystąpień w wyszukiwarce Google: 4 234 900
  • paczki gdynia - ilość wystąpień w wyszukiwarce Google: 214 000
  • haccp - ilość wystąpień w wyszukiwarce Google: 12 800 000

3. Optymalizacja treści strony internetowej

Treść Twojej firmowej strony www powinna być zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych. Cała zawartość merytoryczna - tekstowa powinna być "widziana" przez wyszukiwarki internetowe w odpowiedni sposób. Tekst musi być naturalnie nasycony w słowa kluczowe, logicznie uporządkowany powinien zostać także system odnośników. Ważna jest także zawartość strony - musi być ona unikatowa i odtwórcza - powielanie na stronie materiałów z innych witryn internetowych może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego.

4. Optymalizacja kodu strony internetowej

Kod strony internetowej (niewidoczny dla zwykłego użytkownika) powinien także mieć odpowiednią budowę oraz system uporządkowania - oddzielenie treści tekstowej od wyglądu strony.

Zajmujemy się optymalizacją zawartości merytorycznej oraz jej kodu.

5. Budowanie pozytywnego wizerunku witryny w portalach branżowych

Po optymalizacji kodu i treści kolejnym etapem efektywnego pozycjonowania strony jest budowanie wizerunku strony internetowej w portalach. Ważne jest aby portale były powiązane merytorycznie z działalnością oraz profilem Twojej firmy. Etap ten jest najdłuższy widocznie efekty mogą być widziane w okresie od 6 do 12 tygodni. W etapie tym zawarte jest także budowanie sieci odnośników prowadzących do strony z innych witryn, co bezpośrednio przekłada się na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych.

6. Monitorowanie efektywności kampanii

Ważne jest także bieżące monitorowanie efektywności prowadzonej kampanii. Dzięki comiesięcznie otrzymywanym raportom generowanym w formacie pdf, możesz na bieżąco sprawdzać, czy kampania przynosi zamierzone efekty.

 

Powrót na górę strony
https://amzteam.pro/ https://www.webhosting1st.com/pl/hosting_www.html http://skyclinic.pl poczta laflora kwiatowa

Copyright © 2008 - 2016 Agencja Multimedialna NetPiksel Damian Hoffman
Tel.: +48 794 243 927 E-mail: biuro@netpiksel.pl Regon: 220 783 546 NIP: 958 148 05 25